dressyr Tag

()

Smalhetsen -en seglivad rackare.

Posted by Ulrika in Okategoriserade

Det pågår en liten debatt nu igen om smalhets och ridkläder. Bra, vi behöver prata mer om det. Om och om igen. Och det är väl bara att konstatera om man bläddrar lite i kataloger och på hemsidor att idealen som vanligt är sjuka och orealistiska. Vad sägs...

Det är aldrig för sent att göra livet enklare.

Posted by Ulrika in Okategoriserade

“Kvinna hittad fastfrusen i vattenkar - dog långsamt” “Familjemisshandel på hästgård. Makarna oense om vem som skulle hacka is.” “Försäljningen av hästgårdar ökar vintertid. -Vintrarna är helvetet, säger kvinna.” Alltså, det här är allvarliga rubriker som vi måste ta på allvar! Att folk till och med DÖR på...