dressyr Tag

()

Avundsjuka Anna

Posted by Ulrika in Okategoriserade, Stallkoden

Anna kan inte rå för det. Hon är helt enkelt bara avundsjukt lagd. Det är liksom bara sådan som hon är. Missunnsam. Varje gång någon annan lyckas eller har tur går det som en svart, kall skugga genom Anna. Dressyrtävlingen Äntligen var det april och den...

Nu är det kul igen.

Posted by Ulrika in Okategoriserade, Ponnymamman skojar

Det är härligt med vinter. Speciellt nu när det börjar bli lite ljusare igen. När det kommer snö som ligger kvar och hästarna är rena om benen. Jorå, det är härligt med vinter, kom inte och säg nåt annat! En riktigt svensk älskar vinter! Visst är det...