Så tränar jag inför Nordiska Mästerskapen!
Posted by Ulrika in Sagas tankar.Denna sommar har gått fort, ändå har jag inte tävlat sedan början av juni! Det blir så när man kommer upp i klasserna, man får tävla färre tävlingar per säsong, om man som jag bara har en häst. Men förberedelserna blir desto viktigare. Nu är det...
